Орієнтовний розподіл організованої діяльності на 2018– 2019 навчальний рік

група понеділок вівторок середа четвер п’ятниця
№11 (спец) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – довкілля і розвиток мовлення (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) корекційно-розвиткове занятя (підгрупа) 10.30-фізкультура 15.30- художньо-продуктивна діяльність 9.00–9.20 (9.00-9.50) – сенсорно-пізнавальний розвиток(підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – розвиток мовлення (підгрупа) 10.00-логоритміка 15.30- сенсорно-мовленнєві ігри 9.00–9.20 (9.00-9.50) – художньо-продуктивна діяльність (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – корекційно-розвиткове занятя (підгрупа) 10.00-фізкультура 15.30- пальчиковий ігротренінг 9.00–9.20 (9.00-9.50) - сенсорно-пізнавальний розвиток (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – довкілля і розвиток мовлення (підгрупа) 10.20-10.40 –фізкультура 15.30- театралізована діяльність 9.10-фізкультура 9.50-малювання 10.20- логоритміка 15.30- трудова діяльність
№5 (І мол.) 9.00 – ознайомлення з природним довкіллям 9.30 – мовленнєве спілкування 15.30 – музичне 9.00 – фізкультура 9.30 – ліплення 15.30 – театралізована діяльність 9.00 – сенсорне виховання 9.30 – малювання 15.30 – сенсорно-дидактичні ігри 9.00 – малювання 9.30 – фізкультура 15.30 – музичне 9.00 – мовленнєве спілкування(худ.літ)ознайомлення з соціумом 9.30 – конструювання /аплікація 15.30 – трудове виховання
№13 (І мол.) 9.00 - мовленнєве спілкування 9.30 – конструювання /аплікація 15.30 – театралізована діяльність 9.00 – ознайомлення з природним довкіллям 9.30 – фізкультура 15.30 – музичне 9.00 – ознайомлення з соціумом 9.30 – малювання 15.30 – трудове виховання 9.00 – фізкультура 9.30 – сенсорне виховання 15.30 – сенсорно-дидактичні ігри 9.00 – мовленнєве спілкування(худ.літ) 9.30 – ліплення 15.30 – музичне
№2 (ІІ мол.) 9.15 – музичне 9.40 – озн. з природою 15.30 – ознайомлення з соціумом (валеологія/ ОБЖ) 9.15 – фізкультура 9.40 – логіко-мат. розвиток 15.30 – художньо-продуктивна діяльність 9.00 - малювання 9.25 – мовленнєве спілкування 15.30 – СХД 9.15 – музичне 9.40 - фізкультура 15.30 – театралізована діяльність 9.00 – мовленнєве спілкування (худ.літ) 9.30 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 – трудове виховання
№6 (ІІ мол) 9.00 – музичне 9.30– озн. з природою 15.30 – ознайомлення з соціумом (валеологія/ ОБЖ) 9.00 – логіко-мат. розвиток 9.30 – фізкультура 15.30 – художньо-продуктивна діяльність 9.00 – мовленнєве спілкування 9.25 – малювання 15.30 – трудове виховання 9.00 – музичне 9.20 - фізкультура 15.30 – СХД 9.00 –мовленнєве спілкування (худ.літ) 9.25 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 – театралізована діяльність
№10 (ІІ мол) 9.00 – ознайомлення з природою 9.30 – мовленнєве спілкування(худ.літ) 15.30 – СХД 9.00 – логіко-математичний розвиток 10.20 – музичне 15.30 - художньо-продуктивна діяльність 9.00 – фізкультура 9.25- ознайомлення з соціумом 15.30- трудове виховання 9.00 – мовленнєве спілкування 9.30 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 – ознайомлення з соціумом (валеологія/ ОБЖ) 8.55- фізкультура 9.30 – малювання 10.20 – музичне 15.30 – театралізована діяльність
№ 1 (средня) 9.00 – ознайомлення з природою 9.25 – фізкультура 15.30 - ознайомлення з соціумом 9.00 – мовленнєве спілкування 9.20 – музичне 15.30 - художньо- продуктивна діяльність 9.00 – логіко-мат. розвиток 9.20 - фізкультура 9.50- психогімнастика 15.30 - театралізована діяльність / народознавство 9.00 – мовленнєве спілкування(худ.літ) 9.25 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 - ознайомлення з соціумом (валеологія/ ОБЖ) 8.55 – малювання 9.20 – музичне 15.30 – трудове виховання
№3 (середня) 9.00 – фізкультура 9.30 - малювання 15.30 – трудове виховання 9.00 – музичне 9.30 – логіко-математичний розвиток 15.30 - СХД 9.00 – мовленнєве спілкування 9.20-психогімнастика 9.40 – художньо-естетична діяльність 15.30 – ознайомлення з соціумом 9.00 – фізкультура 9.30 – ознайомлення з природою 15.30 – ознайомлення з соціумом (валеологія/ ОБЖ/) 9.00 – музичне 9.20 – мовленнєве спілкування(худ.літ) 9.40-художньо-естетична діяльність 15.30 – театралізована діяльність /народознавство
№9 (середня) 9.00 – малювання 9.30 - мовленнєве спілкування (худ.літ) 9.50 - психогімнастика 15.30- театралізована діяльність/ народознавство 9.00 – фізкультура 9.40 - музичне 15.30 - трудове виховання 9.00 – мовленнєве спілкування 9.30 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 – ознайомлення з соціумом 9.00 – ознайомлення з природою 9.30- логіко-математичний розвиток 10.00 - фізкультура 15.30 - СХД 9.00 – художньо-естетична діяльність (аплікація, конструювання, ліплення) 9.40 - музичне 15.30– ознайомлення з соціумом (валеологія/ ОБЖ)
№12 (середня) 9.00- ознайомлення з природою 9.20- психогімнастика 9.45-фізкультура 15.30 - СХД 9.00 – малювання 9.30- мовленнєве спілкування 10.00 - музичне 15.30 - трудове виховання 9-00 - художньо-продуктивна діяльність 9.40-фізкультура 15.30- театралізована діяльність 9.00- логіко-математичний розвиток 9.30- ознайомлення з соціумом 15.30 - народознавство 9.00- мов. спілкування (худ.літ) 9.30 – художньо-естетична діяльність 10.00 - музичне 15.30– ознайомлення з соціумом (валеологія/ ОБЖ)
№4 (старша) 9.00 – формування звуковимови (логопед) 9.30 – інтегроване заняття 10.00 – музичне 15.00 – інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 9.30 - малювання 10.00 - фізкультура 15.30 - інтегрована діяльність 9.00 – формування лексико-граматичних категорій мови (логопед) 9.30 - інтегроване заняття 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 9.30 – малювання 10.00 – музичне 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 9.40 - фізкультура 10.10 – КРЗ з психологом 15.30 - інтегрована діяльність
№7 (старша) 9.00 – інтегроване заняття 9.30 – музичне 10.10 - фізкультура 15.30 –– інтегрована діяльність 9.00 – формування звуковимови (логопед) 9.30 – інтегроване заняття 10.00 - малювання 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 10.10- КРЗ з психологом 15. 30- інтегрована діяльність 9.00 – формування лексико-граматичних категорій мови (логопед) 9.30 – музичне 10.10 - малювання 15.30 - інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 10.10- фізкультура 15.30 – інтегрована діяльність
№8 (старша) 9.00 – формування звуковимови (логопед) 9.30 – інтегроване заняття 10.00 - малювання 10.30 – музичне 15.30 - інтегрована діяльність 9.00 - інтегроване заняття 10.30 - фізкультура 15.30 - інтегрована діяльність 9.00 - інтегроване заняття 15.30 – малювання 9.00 - формування лексико-граматичних категорій мови (логопед ) 9.30 – інтегроване заняття 10.30 – музичне 15.30 - інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 9.30 – КРЗ з психологом 10.40 – фізкультура 15.30 – інтегрована діяльність
Кiлькiсть переглядiв: 175

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.