/Files/images/1/rozklad_zanyat5.png

Орієнтовний розподіл організованої діяльності на 2020-2021 навчальний рік

Група Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
№11 (ТРМ) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – довкілля і розвиток мовлення (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) корекційно-розвиткове занятя (підгрупа) 10.20-фізкультура 15.30- художньо-продуктина діяльність 9.00–9.20 (9.00-9.50) – сенсорно-пізнавальний розвиток(підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – розвиток мовлення (підгрупа) 10.00-логоритміка 15.30- сенсорно-мовленнєві ігри 9.00–9.20 (9.00-9.50) – художньо-продуктивна діяльність (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – корекційно-розвиткове занятя (підгрупа) 10.30- малювання 15.30- пальчиковий ігротренінг 9.00–9.20 (9.00-9.50) - сенсорно-пізнавальний розвиток (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – довкілля і розвиток мовлення (підгрупа) 10.00-фізкультура 15.30- театралізована діяльність 9.00–9.20 (9.00-9.40) – художньо-продуктивна діяльність (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.40) – корекційно-розвиткова (підгрупа) 15.30- трудова діяльність
№13 (І мол.) 9.00 – озн. з природою 9.30 – мовленнєве спілкування 15.30 – дидактичні ігри з розвитку мовлення 9.00 – сенсорний розвиток 9.30 – фізкультура 15.30 – сенсорно-мовленнєві ігри 9.00 - озн. з соціумом 9.30 –музичне 15.45 – малювання 9.00 – сенсорний розвиток 9.30 – фізкультура 15.30 – пальчиковий ігротренінг 9.00 – інтегроване заняття (худ.література+художньо-продуктивна діяльність) 15.30 - музично-ритмічні ігри
№1 (І мол.) 9.00 – озн. з природою 9.30 – мовленнєве спілкування 15.30 – дидактичні ігри з розвитку мовлення 9.00 – сенсорний розвиток 9.30 – фізкультура 15.30 – сенсорно-мовленнєві ігри 9.00 – озн. з соціумом 9.30 - музичне 15.30 – малювання 9.00 – сенсорний розвиток 9.30 – фізкультура 15.30 – пальчиковий ігротренінг 9.00 – мовленнєве спілкування (худ.література) 9.30 - художньо-продуктивна діяльність 15.30 - музично-ритмічні ігри
№3 (ІІ мол.) 9.00 - музичне 9.30 - мовленнєве спілкування 15.30 – озн. з соціумом 9.00 – логіко-математичнтй розвиток 9.20 – малювання 15.30 – театралізована діяльність 9.15 – фізкультура 9.40 - художньо-продуктивна діяльність 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 – музичне 9.30 – озн. з природою 15.30 – дидактичні ігри з розвитку мовлення 9.15 – фізкультура 9.40 - мов.спілкування /худ.література 15.30 – трудове виховання
№8 (ІІ мол.) 9.15 – музичне 9.40 - мовленнєве спілкування 15.30 – озн. з соціумом 9.00 – малювання 9.30 –логіко-математичнтй розвиток 15.30 – дидактичні ігри з розвитку мовлення 8.55 – фізкультура 9.30 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.15 – музичне 9.40 – озн. з природою 15.30 – театралізована діяльність 8.55 - фізкультура 9.30 – мовленнєве спілкування (худ. літ.) 15.30 – трудове виховання
№9 (ІІ мол.) 9.00 - озн. з природою 9.20 – фізкультура 15.30 – озн. з соціумом 9.15 - музичне 9.40 – мовленнєве спілкування 15.30 - дидактичні ігри з розвитку мовлення 9.00 – художньо-продуктивна діяльність 9.40 – фізкультура 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 – малювання 9.30 - логіко-математ. розвиток 15.30 – теат. діяльність 9.15 - музичне 9.30 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 15.30 – трудове виховання
№12 (ІІ мол.) 8.55 – фізкультура 9.30 - мовленнєве спілкування 15.30 – озн. з соціумом 9.00 - музичне 9.30 – логіко-математичнтй розвиток 15.30 - дидактичні ігри з розвитку мовлення 9.00 – інтегроване заняття (озн. з природою +художньо-продуктивна діяльність) 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 8.55 – фізкультура 9.30 – малювання 15.30 – театр. діяльність 9.00 - музичне 9.00 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 15.30 – трудове виховання
№4 (середня інкл.) 9.00 – малювання 9.30 - Інтегроване заняття 15.30 – ін. діяльність 9.00 - фізкультура 9.20 - Інтегроване заняття 9.50 - музичне 15.30 – ін. діяльність 9.00 – психогімнастика (психолог) 9.30 - Інтегроване заняття 15.30 – ін. діяльність 9.00 – Інтегроване заняття 9.40 - фізкультура 15.30 – ін. діяльність 9.00 – Інтегроване заняття 9.30 - музичне 15.30 – ін. діяльність
№5 (середня інкл.) 9.00 – озн. з природою 9.35 – фізкультура 10.00 - психогімнастика (психолог) 15.30 – СХД 9.00 – логіко-математичнтй розвиток 9.50 - малювання 10.15 - музичне 15.30 –художня література 9.00 – інтегроване заняття (мовленнєве спілкування+художньо-продуктивна діяльність) 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.15 - фізкультура 9.40 - озн. з соціумом (народознавство) 15.30 - театралізована діяльність 9.00 – інтегроване заняття (мовленнєве спілкування+ художньо-продуктивна діяльність 10.15 - музичне 15.30 – трудове виховання
№7 (середня) 9.00 - Інтегроване заняття 9.30- малювання 10:00-фізкультура 15.30 –ін. діяльність 9.00 – Інтегроване заняття 9.30 - музичне 15.30 – ін. діяльність 9.00 – Інтегроване заняття 9.30 - психогімнастика (психолог) 10.00 - фізкультура 15.30 – ін. діяльність 9.00 – Інтегроване заняття 15.30 – ін. діяльність 9.00 - Інтегроване заняття 9.50 - музичне 15.30 – ін. діяльність
№2 (старша інкл.) 9.00 – формування звуковимови (логопед) 9.30 –музичне 10:00 - інтегроване заняття (озн. з природою + художньо-продуктивна діяльність) 15.30 – озн. з соціумом 9.00 - логіко-математичнтй розвиток 9.30 - фізкультура 10.00 – інтегроване заняття (озн. з природою + художньо-продуктивна діяльність) 15.30 - театралізована діяльність 9.00 – малювання 9.30 –– формування лексико-граматичних категорій (логопед) 10.00 - КРЗ (психолог) малювання 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 – логіко-математичнтй розвиток 9.30 – музичне 15.30 – трудове виховання 9.00 - малювання 9.30 - фізкультура 10.00 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) (на свіжому повітрі) 15.30 – озн. з соціумом (народознавство)
№10 (старша логоп.) 9.00 - формування звуковимови (логопед) 9.30 – інтегроване заняття (озн. з природою + художньо-продуктивна діяльність) 10.30 - музичне 15.30 - озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 - логіко-математичнтй розвиток 9.30 – озн. з соціумом 10.00 – фізкультура 15.30 – ейдетика 9.00 – формування лексико-граматичних категорій (логопед) 9.30 - малювання 15.30 – КРЗ (психолог) 9.00 - логіко-математичнтй розвиток 9.30 – інтегроване заняття (озн. з природою + художньо-продуктивна діяльність) 10.30 - музичне 15.30 – театралізована діяльність 9.00 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 9.30 – малювання 10.00 – фізкультура 15.30 – озн. з соціумом (народознавство)
№6 (старша логоп.) 9.00 – інтегроване заняття (озн. з природою + художньо-продуктивна діяльність) 10.00 -музичне 15.30 – озн. з соціумом (народознавство) 9.00 – формування звуковимови (логопед) 9.30 - логіко-математичнтй розвиток 10.30 - фізкультура 15.30 - художньо-продуктивна діяльність 9.00 – інтегроване заняття (мовленнєве спілкування /худ. літ.+озн.з природою) 10.00 - малювання 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 – формування лексико-граматичних категорій (логопед) 9.30 - логіко-математичнтй розвиток 10.00 -музичне 15.30 – театралізована діяльність 9.00 - КРЗ (психолог) 9.30 – озн. з соціумом 10.00 - малювання 10.30 - фізкультура 15.30 – трудове виховання

Орієнтовний розподіл організованої діяльності на 2019– 2020 навчальний рік

Група Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
№11 (ТРМ) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – довкілля і розвиток мовлення (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) корекційно-розвиткове занятя (підгрупа) 10.30-фізкультура 15.30- художньо-продуктивна діяльність 9.00–9.20 (9.00-9.50) – сенсорно-пізнавальний розвиток(підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – розвиток мовлення (підгрупа) 10.00-логоритміка 15.30- сенсорно-мовленнєві ігри 9.00–9.20 (9.00-9.50) – художньо-продуктивна діяльність (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – корекційно-розвиткове занятя (підгрупа) 10.00-фізкультура 15.30- пальчиковий ігротренінг 9.00–9.20 (9.00-9.50) - сенсорно-пізнавальний розвиток (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – довкілля і розвиток мовлення (підгрупа) 10.20-10.40 –фізкультура 15.30- театралізована діяльність 9.00–9.20 (9.00-9.50) – художньо-продуктивна діяльність (підгрупа) 9.00–9.20 (9.00-9.50) – корекційно-розвиткова (підгрупа) 9.30-малювання 10.00- логоритміка 15.30- трудова діяльність
№8 (І мол.) 9.00 – озн. з природою 9.30 – мовленнєве спілкування 15.30 – музичне 9.00 – фізкультура 9.30 – сенсорне виховання 9.00 –ліплення 9.30 - озн. з соціумом 15.30 – малювання 9.00 – сенсорне виховання 9.30 – фізкультура 15.30 – музичне 9.00 – мовленнєве спілкування (худ.література) 9.30 - художньо-продуктивна діяльність
№13 (І мол.) 9.00 – озн. з природою 9.30 – мовленнєве спілкування 9.00 - сенсорне виховання 9.30 – фізкультура 15.30 - музичне 9.00 - озн. з соціумом 9.25 – малювання 9.00 – фізкультура 9.40 – сенсорне виховання 9.00 – мовленнєве спілкування (худ.література) 9.30 - художньо-продуктивна діяльність 15.30 - музичне
№4 (ІІ мол.) 9.00 - фізкультура 9.30 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.15 – музичне 9.35– мовленнєве спілкування 15.30 – театралізована діяльність 9.00 – логіко-математичнтй розвиток 9.20 - фізкультура 15.30 – озн. з соціумом 9.00 – малювання 9.30 – озн. з природою 15.30 – художньо-продуктивна діяльність 9.00 – мовленнєве спілкування (худ.література) 9.15 - музичне 15.30 – трудове виховання
№5 (ІІ мол.) 9.00 – озн. з природою 9.40 - фізкультура 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 – малювання 9.30 – музичне 15.30 – художньо-продуктивна діяльність 9.00 – мовленнєве спілкування 9.40 – фізкультура 15.30 – театралізована діяльність 9.00 – логіко-математичнтй розвиток 9.40 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 – озн. з соціумом 9.00 – музичне 9.30 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 15.30 – трудове виховання
№7 (ІІ мол.) 9.00 - малювання 9.30 - озн. з природою 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 - музичне 9.30 – мовленнєве спілкування 15.30 - художньо-продуктивна діяльність 9.00 – фізкультура 9.30 – логіко-математичнтй розвиток 15.30 – театралізована діяльність 9.00 – художньо-продуктивна діяльність 9.25 – фізкультура 15.30 – озн. з соціумом 9.00 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 9.30 - музичне 15.30 – трудове виховання
№2 (середня інкл.) 9.00 – озн. з природою 9.30-психогімнастика (психолог) 10.00 - фізкультура 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 - мовленнєве спілкування 10.10 - музичне 15.30 – художньо-продуктивна діяльність 9.00 – логіко-математичнтй розвиток 9.30 - озн. з соціумом 15.30 – дослідницька діяльність 9.45 – фізкультура 10.20 - художньо-продуктивна діяльність 15.30 – театралізована діяльність 9.00 – малювання 9.30 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 10.10 - музичне 15.30 – трудове виховання
№6 (середня інкл.) 9.00 - психогімнастика (психолог) 9.30 – озн. з природою 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 - мовленнєве спілкування 9.45 - музичне 15.30 – художньо-продуктивна діяльність 9.00 – логіко-математичнтй розвиток 9.45 - малювання 10.10 - фізкультура 15.30 – дослідницька діяльність 9.00 - фізкультура 9.30 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 15.30 - театралізована діяльність 9.00 - художньо-продуктивна діяльність 9.45 - музичне 15.30 – трудове виховання
№10 (середня) 8.55 – озн. з природою 9.20 - фізкультура 15.30 –озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 – мовленнєве спілкування 10.30 - музичне 15.30 – художньо-продуктивна діяльність 9.00 – малювання 9.30 - логіко-математичнтй розвиток 15.30 – ейдетика 9.00 – художньо-продуктивна діяльність 9.30 – озн. з соціумом 10.05- фізкультура 15.30 –театралізована діяльність 9.00-психогімнастика (психолог) 9.30 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 10.30 - музичне 15.30 – трудове виховання
№1 (старша інкл.) 9.00 – озн. з природою 9.30 – мовленнєве спілкування 10.30 - музичне 15.30 –озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ) 9.00 - логіко-математичнтй розвиток 9.30 – художньо-продуктивна діяльність 10.00 - фізкультура 15.30 - театралізована діяльність 9.00 –– КРЗ (психолог) 9.40 - озн. з соціумом 10.10 - малювання 15.30 – дослідницька діяльність 9.00 – логіко-математичнтй розвиток 9.30 – художньо-продуктивна діяльність 10.30 - музичне 15.30 –озн. з соціумом (народознавство) 9.00 – фізкультура 9.30 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 10.05 - малювання 15.30 – трудове виховання
№3 (старша логоп.) 9.00 - музичне 9.30 – формування звуковимови (логопед) 10.00 – художньо-продуктивна діяльність 15.30 - мовленнєве спілкування 9.00 - логіко-математичнтй розвиток 9.30 – малювання 10.30 – фізкультура 15.30 – озн. природою /озн. з соціумом 9.00 – формування лексико-граматичних категорій (логопед) 9.30 – інтегроване заняття (озн. з природою / озн. з соціумом + художньо-продуктивна діяльність) 15.30 – театралізована діяльність 9.00 - музичне 9.30 – логіко-математичнтй розвиток 10.10 - малювання 15.30 – трудове виховання 9.00 - мовленнєве спілкування (худ. літ.) 9.30 – КРЗ (психолог) 10.00 - фізкультура 15.30 – озн. з соціумом (валеологія/ОБЖ)
№9 (старша логоп.) 9.00 - інтегроване заняття 9.35 – малювання 10.00 - музичне 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 - фізкультура 9.40 – формування звуковимови (логопед) 10.00 - малювання 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 9.40 – КРЗ (психолог) 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – формування лексико-граматичних категорій (логопед) 9.30 - музичне 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 9.30 – фізкультура 15.30 – інтегрована діяльність
№12 (старша логоп.) 9.00 – інтегроване заняття 9.30 - музичне 10.10 – малювання 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – формування звуковимови (логопед) 9.30 – фізкультура 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 10.10 – КРЗ (психолог) 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – формування лексико-граматичних категорій (логопед) 9.30 - малювання 10.00 - музичне 15.30 – інтегрована діяльність 9.00 – інтегроване заняття 10.30 – фізкультура 15.30 – інтегрована діяльність
Кiлькiсть переглядiв: 365

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.